Voet bij stuk staat graag voor u klaar, maar we moeten wel rekening houden met veranderingen voor uw én onze gezondheid en veiligheid.

TRIAGE: Wanneer één van onderstaande vragen met JA is beantwoord, moet uw afspraak worden uitgesteld totdat op elke vraag NEE geantwoord kan worden.

  1. Heeft u de afgelopen 24 uur of op dit moment één of meerdere van de volgende (milde) klachten: neusverkoudheid,
    loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, benauwdheid, verhoging, koorts en/of plotseling verlies van reuk of smaak?
  2. Heeft u op dit moment een huisgenoot/gezinslid met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  3. Heeft u het nieuwe coronavirus gehad (vastgesteld met een laboratoriumtest) en is dit in de afgelopen 7 dagen
    vastgesteld?
  4. Heeft u een huisgenoot/gezinslid met het nieuwe coronavirus (vastgesteld met een laboratoriumtest) en heeft u korter dan
    14 dagen geleden contact gehad met deze huisgenoot/gezinslid terwijl hij/zij nog klachten had?
  5. Bent u in quarantaine omdat u direct contact hebt gehad met iemand waarbij het nieuwe coronavirus is vastgesteld?

Voet bij stuk werkt conform de richtlijnen van het RIVM én ProVoet. Het protocol van ProVoet schrijft een aantal extra maatregelen voor welke voor u merkbaar zullen zijn als u de praktijk bezoekt.

In uw afspraakbevestiging die u per email ontvangt zult u hier ook over geïnformeerd worden. In het kort:

  • voor iedere afspraak wordt 1 uur gereserveerd voor de behandeling, betaling en het maken van een nieuwe afspraak
  • kom alléén naar de praktijk, kom op tijd, vertrek op tijd
  • komt u met uw partner of begeleiding, dan wacht hij/zij in de wachtkamer
  • desinfecteer uw handen als u in de wachtkamer plaatsneemt
  • maak gebruik van een mondmasker (als u dat wilt, het is niet verplicht)
  • houdt minimaal 1,5 meter afstand
  • hoest en nies in uw elleboog, gebruik papieren zakdoekjes en gooi deze na gebruik weg
  • er is een doorzichtig scherm geplaatst tussen u en het uiteinde van de behandelstoel
  • er zijn geen boeken en tijdschriften in de wachtkamer i.v.m. de hygiëne
  • er is geen koffie/thee in de wachtkamer/behandelruimte i.v.m. de hygiëne
  • de ShoeFresh is tijdelijk buiten gebruik i.v.m. luchtcirculatie
  • betaal bij voorkeur contactloos per pin of met gepast geld
  • om u een goede en veilige behandeling te geven en om het risico van verspreiding beheersbaar te houden vindt er (meer en vaker) reiniging en desinfectie plaats tussen de behandelingen en neemt de voorbereiding en nazorg meer tijd
  • als gevolg van de pandemie is er veel vraag naar persoonlijke beschermingsmiddelen zoals (mondmaskers, schorten, handschoenen) en desinfectans (zoals alcohol, handdesinfectie en reinigingsproducten), hierdoor zijn de transportkosten en inkoopprijzen exorbitant gestegen en is een tariefsverhoging van € 2,50 per behandeling doorgevoerd
  • bij gecontracteerde zorg via de podotherapeut (Innofeet en Voetcentrum Wender) wordt een eigen bijdrage van € 7,50 gerekend
  • Wat niet verandert: het enthousiasme en de inzet, mijn hart voor mijn vak om u zo goed en veilig mogelijk te behandelen!

Alleen met uw begrip en medewerking kan de voetverzorging conform de richtlijnen en protocollen plaatsvinden.

Contact